.

• slider23.gif
  • TalitaKoemi.gif
  • voedselbank.gif

Tussen verslag over onze school

Het voelt toch echt anders, nu de leerkrachten weten dat Stichting De Vaan – Goosen, en dus jullie, verantwoordelijk is voor de financiële zaken wat betreft de school.
Ik ben er zeker twee keer per week, gewoon om te genieten, mee te zingen, te bewonderen hoe ver sommige kids komen op het gebied van lezen en schrijven.

Ook vindingrijk: handarbeid voor de jongsten is met ieder een stuk klei en een stuk papier.
De leraar zegt in het engels een cijfer “ 21 “ en dit moet met klei op het papier worden gelegd Degene die het eerst klaar is krijgt een high five.

Vrijdag 7 december zijn we naar zee geweest.
Dit is nog nooit gebeurd. Bij een leuk strand in de buurt waar bijna niemand komt ben ik gaan praten of we met 50 kinderen konden komen zwemmen en lunchen ( de allerjongsten van 4 / 6 jaar hebben we niet meegenomen ). Alles prima, meer dan welkom. Iedereen heeft genoten!

Zeezwemmen

Op de achterste rij , 2 Duitse vrijwilligsters , de leraar uit Cambodja , Iris en ik , de leraar uit Birma en die gekke zonnebril is de dans en muziek leraar. In januari willen we , en dan met iedereen , naar een dierentuin in de buurt , Super Intussen oefenen alle kinderen op de Kerstliedjes, 20 december is het Kerstfeest van de Rotary , met een optreden van de school!